İdari İşler Sorumlusu

Ofis ve mağazalarımızdaki günlük operasyonların sorunsuz bir şekilde yürütülmesini sağlayacak, planlama ve koordinasyon konusunda yetkin, çözüm odaklı bir İdari İşler Sorumlusu arıyoruz.

Çalışma Ortamımız Hakkında

Kocaeli’nin en büyük çalışma alanlarından biri olan Rani Teknoloji Ofisimizde ekibimize mutlu ve huzurlu bir çalışma ortamı sağlıyoruz.

  • 2000 M2 büyüklüğünde sadece beyaz yaka çalışanların olduğu ofisimizde 200 kişilik kapasite ile ferah bir çalışma ortamı sunuyoruz,
  • İçinde spor salonu olan bir ofis hayal edin, normal bir spor salonunda ne varsa Rani GYM içinde de hepsi var, Giyinme Odası ve Duşlar, Koşu Bandı, Kondisyon Bisikleti, Ağırlık İstasyonu, Flat Bench, Dumbell Setleri ve ihtiyacınız olabilecek diğer tüm ekipmanlar…
  • Mola verip biraz dinlenmek için, misafirlerinizi ağırlamak için, kitap okumak için, kahve makinamızda dilediğiniz kahveyi yapıp yudumlayarak arkadaşlarınızla sohbet etmek için, veya heyecanlı bir Playstation oyunu oynamak için, biz buraya Rani Cafe diyoruz ama ekibimiz bir çok farklı amaç için kullanıyor. 250 M2 büyüklüğündeki bu alanı sadece ekibimizin dinlenme ve keyifli zaman geçirmesi için tasarladık,
  • 100 Kişi kapasiteli 4 basamaklı büyük bir Amfi oturma alanımız ve bu alanın hemen karşısında dev bir projeksiyon ekranımız bulunmaktadır, büyük sunumlar, genel bilgilendirmeler ve en önemlisi maç izlemek 🙂 için, tüm ekibimizin her türlü ihtiyacı için her zaman kullanıma açıktır,
  • Toplantı odası krizi asla yaşamıyoruz, 3 adet 10 kişilik büyük ve 2 adet 6 kişilik küçük toplantı odalarımızla ihtiyaç olduğu anda toplantılarınızı yapabilirsiniz,
  • Ofis içinde ve ofis dışında olağanüstü etkinlikler yapıyoruz, tüm etkinliklerde çok eğleniyoruz, etkinliklerimizden bir kısmını görmek istersen buradan bakabilirsin,
  • Firmamızı ve ekibimizi daha yakından tanımak istiyorsan buradan bilgi alabilirsin.

Neden Rani Teknoloji Ofisinde Çalışmalısın?

  • Görev tanımındaki işleri haftada 5 gün çalışarak yapabilecek, cumartesi-pazar günlerini tamamen kendine ve ailesine ayırabilecek bir yetkinliğe ve verimli çalışma becerisine sahip olmak,
  • Çok çalışmayı, son dakika işlerini ve bitmeyen projeleri sevmiyoruz, bu sebeple verimli çalışan, işini tutkuyla ve severek yapan mevcut ekibimize ayak uydurabilecek,
  • Ekibimizin iş yerindeki zamanlarının minimum 5/1’inin boş kalmasını arzu ediyoruz, bu kapsamda zaman yönetimi konusunda tecrübeli veya kendini geliştirmeye özen gösterebilecek,
  • Ekibimizdeki tüm arkadaşlarımızın hobilerinin olmasını ve olmayanların mümkünse hobi edinmelerini arzu ediyoruz, ekibimizin iş dışındaki zamanlarında arkadaş ve aileleri ile kaliteli zaman geçirmelerini önemsiyor ve bu kapsamda firma olarak verilebilecek destekleri IK departmanımızla birlikte araştırıyor ve geliştiriyoruz.

Görev Tanımı

  • Ofis ve mağazalarımızda ihtiyaç duyulan kırtasiye, temizlik ve sarf malzemelerinin stok kontrolü ve tedarik süreçlerini yürütmek,
  • Toplantı organizasyonlarını planlamak, gerekli ekipmanların teminini sağlamak,
  • Adaylar ve misafirler için seyahat, konaklama ve transfer organizasyonlarını yapmak (otobüs, taksi vb. ulaşım ayarlamaları),
  • Ofis içi ve dışı etkinliklerin mekan organizasyonları ve gerekli malzeme teminlerini sağlamak,
  • Ofis ve mağazalardaki tadilat/tamirat işlemleri için teklif almak, ilgili işleri organize etmek ve takip etmek,
  • Kargo gönderimi ve iade süreçlerini yönetmek,
  • Masraf kalemleri ve aylık harcamalarla ilgili düzenli raporlar hazırlamak, ofis bütçelerini takip etmek,
  • Önemli evrakların düzenli takibini yapmak ve arşivleme sistemine destek vermek,
  • Ofis temizlik ve düzen denetimlerini yapmak, eksikleri raporlamak ve çözüme kavuşturmak,
  • Güvenlik, iklimlendirme ve teknik sistemlerin bakım/onarım ihtiyacını belirleyip ilgili hizmetlerin alınmasını sağlamak,
  • Resmi dairelerdeki işlemleri (vekalet gerektirmeyen) yürütmek,
  • Şirket araçlarının yakıt, bakım, temizlik ve muayene gibi süreçlerinin takibini yapmak,
  • Personel devam kontrol sistemi (PDKS) verilerinin kontrolünü sağlamak,
  • Servis ve yemek hizmetleri gibi dış tedarikçilerin koordinasyonunu sağlamak, gerektiğinde değişim süreçlerini yönetmek,
  • Gerektiğinde yöneticinin belirli şahsi işlerine destek olmak.

Adayda Aranan Nitelikler

  • Benzer pozisyonda en az 2 yıl deneyimli,
  • MS Office programlarını kendi işlerini görecek seviyede kullanabilen,
  • Planlama, zaman yönetimi ve organizasyon becerisi güçlü,
  • İletişim yönü kuvvetli, çözüm odaklı ve proaktif çalışma tarzına sahip,
  • Sürücü belgesi olan ve aktif araç kullanabilen.

Bu pozisyon için başvurun

Kabul edilen dosya türleri (pdf, doc, docx)